Постинг
19.07.2006 23:58 -
Рекламно послание и лозунг
Рекламно послание-изразява същността на идеята, която рекламодателя се стреми да внуши на адресатите на рекламата.
Основните изисквания към рекламното послание могат да се определят в това:
-да изразява главното съдържание на кампанията;
-да изгражда и защитава имиджа на рекламодателя;
-да се запомня лесно;
-да е ново неповторимо-единствен потребителски мотив;
-да подтиква към потребление;
-да се прилага в различни рекламни форми и по всяко време на рекламната кампания.
Другия важен инструмент с помоща, на който се постигат голяма част от рекламните цели е лозунгът.
Рекламен лозунг-той е основна рекламна константа и като такава трябва да бъде-изразителен, кратък, ясен и лесен за произнасяне, и запомняне.
След определяне на всичките елементи на рекламата-предмет, субект, цели ,послание и лозунг може да се пристъпи към изграждане на цялостния и вид.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене